viernes, 11 de enero de 2013

Sir Ope de Buxo

Aquí puedes ver unos cómic de un personaje " Sir Ope de Buxo" que hice para un suplemento de humor que salía con el periódico La Voz de Galicia   "O Xatentendo.com".
Xatentendo.com era una iniciativa del Grupo Voz, cuya finalidad es hacer ver al lector los problemas cotidianos bajo el prisma del humor.
El editorial del primer número explicaba: «Dos moitos nomes polos que o raposo se coñece en Galicia, o que máis lle gosta é o de Xatentendo, de aí que sexa o que nós collemos para a cabeceira desta publicación, e, porque sospeitamos que o raposo está xa ó día na tecnoloxía do século XXI, engadímoslle un .com, co que tencionamos explicar que a nosa concepción do humor ten as raíces na tradición e a percepción no presente.»
El Xatentendo.com comenzó a publicarse el  24 de junio del 2000 y cuenta con un equipo de colaboradores integrado por treinta humoristas gráficos y literarios.
Siro López recibió la Codorniz de Plata por considerar la Academia de Humor a xatentendo.com la mejor publicación del género.































No hay comentarios:

Publicar un comentario